Ahad, 16 Disember 2012

MENGAPA HARUS MEMILIH KERTAS DINDING

Warna, Corak dan Tekstur banyak pilihan dan boleh ditukar bila dirasakan tidak sesuai atau ketinggalan zaman.
Kertas Dinding boleh mendapat kesan atau menyerupai kesan kemasan lain seperti kemasan BARU, KAYU, BATU BATA, JUBIN DAN GAMBAR PERMANDANGAN ( PHOTOMURAL) dengan nilai harga yang lebih murah tetapi visual yang sama.

KOS yang pelbagai iaitu daripada murah hingga hinggakan kemahal bergantung kepada bahan itu dan cara permasangannya boleh dilakukan samaada orang yang mahir atau anda sendiri.Kertas Dinding fabrik yang berbentuk 3 dimensi boleh menyerap bunyi dan memberi kesan senyap dan damai dalam ruang dalaman.


Selain berfungsi memberi nilai baru kepada dinding kertas dinding boleh menutup kesan retak atau cat lama pada dinding atau menutupi kecacatan pad struktur fizikal dan bangunan.


Dengan cara kerja permasangan kering, kertas dinding boleh menyediakan kerja dekorasi mudah siap yang cepat (1 hari sahaja ) dan menyediakan kelebihan dari segi kecantikkan dan kerekter pada ruang.


Bukan saja pada dinding, kertas dinding boleh disesuaikan pada keseluruhan konsep ruang dan fabrik yang digunakan kerana kertas dinding digunakan sebagai latar belakang pada keseluruhan ruang.


Kertas Dinding tahan lebih lama sehingga minimum 7 tahun. Tidak mudah tanggal dan mengelupas. 


Senang ditanggalkan apabila ingin menukarkan kepada corak yang baru. 


Boleh dicuci sekiranya ada kekotoran melekat dan kalis air apabila terkena air.

SPECIAL EFFECT ( ITALY)

POWER PLAY


Terdapat pelbagai corak Kertas Dinding seperti batu-bata, kayu, yang sudah pastinya memberi corak dinding batu-bata dan kayu yang sebenar






NS0128284-M


Tel :  019-6838653 / 012-9434100 /  017-3635263 / 013-6630573

Tiada ulasan: