LANTAI KAYU LAMINA KEDIAMAN & PREMIS PERNIAGAAN ANDA

Konsept kami adalah dengan memberi banyak pilihan jenama dipasaran. Ini memberikan anda lebih banyak pilihan warna, bentuk dan pelbagai jenis lantai lamina. Kami memberi perkhidmatan yang berkualiti tinggi dan cepat.

LANTAI KAYU LAMINA  - pilihan ideal untuk sistem siapan lantai yang selesa, lasak dengan pelbagai jenis pilihan jenama. Bagi yang mempunyai bajet ubahsuai dan menghias rumah sudah menjadi kemestian di negara ini. Suasana keanggunan kayu asli menjadi trend yang popular masa kini. Kaedah pemasangan terapong (floating) yang boleh dipasang di atas mana-mana permukaan lantai tidak memerlukan penukaran lantai sedia ada, ini menjimatkan masa dan kos pengubahsuaian rumah anda


 
PERBEZAAN DIANTARA LANTAI KAYU PADU DENGAN LANTAI KAYU LAMINA/KEMASAN KILAT

MENGHIAS mahupun mengubahsuai kediaman, lantai antara struktur dalaman rumah yang pastinya tidak ketinggalan mendapat sentuhan 'ajaib' si pemilik. Sebabnya, pemilihan lantai yang cantik mampu membantu mengindah dan menyerikan keseluruhan ruang kediaman. 
Justeru, pemilik perlu bijak memilih kemasan lantai yang mampu membangkitkan konsep kediaman mereka. Sebaiknya pilihan perlu dibuat bukan berdasarkan kepada cantik semata-mata tetapi ia juga perlu praktikal, selamat dan bersesuaian. 
Dalam memilih lantai bersesuaian, ada yang menggemari kecantikan sentuhan jubin yang dilihat mampu menyuntik keluasan dalam ruang rumah ditambah ia amat mudah dijaga, tahan lasak dan murah. Tetapi, andai ingin mewujudkan kehangatan suasana semula jadi ramai yang akan memilih serakan lantai kayu.
Kemasan ini amat sesuai dipasang di bilik tidur, ruang tamu dan ruang menonton kerana ia dikatakan dapat menyerap bunyi.
Ia juga boleh digandingkan dengan kemasan lantai lain seperti marble untuk menonjolkan kelainan. Gandingan kedua-dua material ini amat serasi kerana corak dan nada warnanya yang semula jadi.
Namun, mungkin ramai tidak mahu memilih lantai kayu disebabkan harganya yang mahal dan agak sukar dijaga, selain timbul rasa tanggungjawab untuk tidak terus merosakkan alam sekitar.  

 

Tetapi kini, masyarakat sebenarnya boleh membantu mengurangkan kesan negatif pada persekitaran dan menyelamatkan bumi biarpun memilih lantai kayu, dengan syarat bahan yang dipilih boleh dikitar semula.
Tidak dinafikan dahulu penggunaan lantai kayu kurang mesra alam dan tidak menjimatkan. 
Sebabnya, kala itu lantai kayu dilekatkan menggunakan gam atau paku dan cara itu membuatkan sebahagian besar lantai terbabit tidak boleh dipakai semula seandainya pengguna berpindah rumah.
Tetapi, keadaan tersebut telah berubah sejak diperkenalkan teknik kekunci pencantuman baru tanpa penggunaan paku mahupun gam. 



Warna Rosewood
 
 
Warna: Teak
 
Warna Teak

 LANTAI KAYU LAMINA

Warna yang tersedia ada:
Yellow Oak, Walnut, Rose Wood,Light Teak, Classis Maple dan Dark Walnut.


RM 9.00 SATU KAKI PERSEGI
PROMOSI RAYA 2018 15% DISKAUN





NS0128284-M


Tel :  019-6838653 / 012-9434100 / 013-6718113 / 017-3635263